tisdag 28 juni 2011

MUFFINS

En av min favoritbakböcker är "A Piece of Cake" av Leila Lindholm. En vacker bok som man bara kan sitta och titta i. Idag bakade jordgubbsmuffins från hennes grundrecept på muffins. Goda blev de!



Kakfat från Jelly Bean, muffinsformar och servetter från Lagerhaus.


Igår fick man som läsare av bloggen Vita Verandan fraktfritt och 15% rabatt hos närbutiken Himlavit. Jag passade på att shoppa lite . Det blev:


Schblonbokstäver i zink.


En stor trädgårdssax, som jag länge har önskat mig.


Zinkskopa med trähandtag.

(Bilderna har jag lånat från butiken, Himlavit)

Jag beställde varorna i går och fick dem i brevlådan idag. Det vill jag säga snabb leverans. 
I paketet låg en liten handskriven hälsning - trevligt och uppskattat av mig!


Cecilia.


3 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord om mig och min butik :-) Kikar in från min telefon nu men så fort jag sitter vid datorn ska jag lägga till mig som följare så att jag inte missar dina kreativa stunder :-)

    Önskar dig en härlig onsdag i solen
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Jaha det gick visst att bli följare via tel, haha :-D

    Kram igen
    Tessan

    SvaraRadera
  3. kathas kortmakeri29 juni 2011 kl. 08:11

    Åh så fina saker du shoppat.
    Bokstäverna är så fina....

    Kram ha en underbar dag vännen.
    Katha

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna en kommentar hos mig!