lördag 28 maj 2011

HJÄLTEINSATS

Har varit på Trädgårdsdag på Färgargården - mysigt, trots vädret (mulet, blåsigt och lite kallt). Det blev lite nya saker till trädgården och växthuset som sakta men säkert börjar ta form. Hos tjejerna på Moas Veranda blev det diverse zinksaker, bland annat en fin balja. Jag fick även med mig lite betong hem, från betonggladje.blogspot.com.

Imorgon är det Mors dag och självklart har jag gjort ett kort till mamma. Passar även på att visa bröllopskortet som jag har gjort till mina kompisar som gifte sig förra helgen.







Min kära sambo gjorde en hjälteinsats idag och klättrade upp i grannens gran,  sju meter upp för att rädda en katt som suttit där hela dagen och blivit attackerad av kråkorna. Efter en timmes räddningsinsats var katten nere på trygga marken. Ett lyckligt slut blev det på denna dag för lilla katten!

Cecilia


1 kommentar:

  1. Å vilket vackert fjärilskort!!!

    En riktig hjälte är det inte alla som har hemma. GRATTIS!!!

    Kram Katha

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna en kommentar hos mig!