söndag 22 maj 2011

EN HÄNDELSERIK DAG

Började dagen med en tur på Himpan - loppis. Där gjorde jag tre fynd: små blomsterlådor liknande stuprännor, kakformar och en liten glaskupa. Några av kakformarna ska bli till ljusstakar så småningom.
Vi arbetade även med växthuset - nu är stommen klar!


På eftermiddagen var det dags för dop. Dopkortet hade jag gjort i form av en dopklänning.Vi var inte bara bjudna på en fest utan två, mamman och pappan till flickan passade även på att gifta sig. 
Grattis till brudparet!


Cecilia


1 kommentar:

  1. Hej!
    Undra om du tänker göra samma ljusstakar som jag tänkt???
    Men jag är så dålig på att text så jag får nog tänka om.
    Vilket undrbart kort!!!! Bara så gulligt.

    Kram Katha

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna en kommentar hos mig!