onsdag 3 augusti 2011

ETT STORT TACK EMMA!

Tänk att man kan ha så fina blogg-vänner! Idag låg ett stort brunt kuvert i brevlådan och väntade på mig. Det var från underbara Emmas vita drömmar. Hon har varit så snäll och delat med sig av vackra gamla bokpapper. Jag blev så glad! Tack än en gång!


Vilka soliga och varma sommardagar vi har haft - underbart! Dessa har vi tillbringat vid vattnet, både vid fina Vättern och vackra Sankt Annas skärgård. Sol och bad, precis som sommaren hör till!


Ljuslyktorna i äppelträdet har äntligen fått tändas. Tycker det är mysigt när det blir lite mörkare på kvällarna och man får tända en massa ljus i trädgården. 

Cecilia.


1 kommentar:

  1. Hej du fina!

    Nu gör du mig generad! =) Det är klart att jag delar med mig, bara kul att jag har inspirerat dig. Jag är säker på att du hittar på något fint att ha dem till! =)

    Kram kram ♥

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna en kommentar hos mig!