söndag 13 november 2011

FÖRSTA JULKORTET!

Det var ett tag sen sist jag skrev ett inlägg - nästan exakt en månad sedan. Jag har prioriterat annat framför bloggen. 

Igår var jag på årets första julmarknad. Olika sorters hjärtan av trä och tyg fick följa med hem och några julblommor. En vit amaryllis får nu pryda byrån i hallen. 

Årets första julkort är nu gjort och nya fina papper från Maja Design är beställda. Har hittat mycket inspiration i tidningar och bloggar till årets "modeller". Nu längtar jag efter att få sätta händerna i mina nya papper.


Ha en skön kväll!

Cecilia.

3 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!
    Är helt slut efter 2 dagar på julmarknad. Men det har gått bra och varit roligt. Du gör som vanligt så fina kort pefekt färg matchande.
    Ha de gott vi ses imorgon.
    Kram
    Katha

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vad skoj att "höra från" dig igen. Har saknat dina inlägg..

    Så fina kort! Visst är det härligt att pyssla?

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Jätte fint julkort =)
    Jag har inte heller vart någon storbloggare på slutet. Ibland måste man prioritera annorlunda =) Kul dock att du är tillbaka.

    Massa Kram
    Tessan

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna en kommentar hos mig!